Ci fajni :) obserwatorzy

sobota, 27 grudnia 2014

♥Wracam na bloga♥

Cześć!
Witam was po dość długiej przerwie, nie pisałam od Sierpnia czyli 3 miesiące :o Ale już chyba będę pisać na blogu od nowa ale trochę inaczej, będę planować na pisanie postów co tydzień bo jeszcze mam 'fandom account' na instagramie na którym idzie mnie, mojej siostrze i mojej koleżance bardzo dobrze bo mamy już 570 followers a konto mamy od Września. Możecie nas follow jak chcecie, nazywamy się @Daily.quibbler. Mam też lekcje keyboardu w szkole i mam niedługo egzamin a jeszcze nie nauczyłam się wszystkich kompozycji, no i szkoła oczywiście i egzaminy które będą w Lutym i  Marcu, i wybieraniu kim chcemy być w przyszłości. 

Od Sierpnia chyba za bardzo się nie zmieniłam ale więcej czytam i kończę już serie Harrego Pottera♥ A  po niej będę czytać The Hunger Games czyli igrzyska śmierci, bardzo lubię czytać ale nigdy nie przeczytałam książki zanim obejrzałam film, jeszcze nie obejrzałam żadnego filmu Igrzysk Śmierci więc postanowiłam że najpierw przeczytam książki :) 

W następnym poście postanowiłam że napiszę co dostałam na święta i ten post może pojawi się w poniedziałek ponieważ są ferie i pewnie znajdę czas by zrobić zdjęcia :) 


Trochę o mnie jeśli jesteście nowi na tym blogu :)
Jestem Ania i mam 13 lat, mieszkam w Leeds w Anglii, chodzę do 3 klasy gimnazjum, lubie słuchać Ed Sheeran i niektóre piosenki Guns n Roses, i lubię też Taylor Swift <3

Moi ulubieni aktorzy to James i Oliver Phelps czyli bliźniaki z Harrego Pottera o imionach Fred i George ♥
Moje ulubione piosenki to Thinking out loud,Tenerife Sea i Bloodstream - Ed Sheeran, Steal my girl-One Direction (niestety mi się spodobała ich piosenka, sorki jeśli jakiś directioner to czyta xd) 
i Dont cry- Guns n roses
James i Oliver  Phelps
Ed Sheeran i Rupert Grint
Taylor Swift
Harry Potter

 ~~~~
to by było na tyle 
w tym poście, piszę już go 2 godziny xd, do Poniedziałku :* 
ps: link bloga też się zmienił 

10 komentarzy:

  1. jak fajnie że wracasz, czekam na nowe posty Powodzenia! http://thesandie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. oo milo nam wittac spowrotem ;D
    http://dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze że wracasz :* obs/obs ? ja obserwuję :)

    http://luusia-lusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam ale nie robię obs za obs, i nie zaobserwowałaś :) Bardziej mi zależy jeśli lubisz mój blog i wtedy obserwujesz a nie żeby w zamian zyskać obserwatorów ♥

      Usuń
  4. Super, że wróciłaś! :)

    www.fotoinigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdybyś nie wpadła do mnie na bloga i nie dała jakiegoś znaku, to pewnie nie trafiła bym do ciebie.
    Ogółem rzecz biorąc bardzo, bardzo, bardzo podoba mi się twój nagłówek jest taki klasyczny i prosty.
    Styl pisania też masz bardzo ciekawy i jesteś potterhead!
    Również obserwuję i życzę sukcesów w blogowaniu!
    love-inaczej-inna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny blog ! :)) Zapraszam na mojego bloga ollshy.blogspot.com :)) Może obserwacja za obserwację ? :) (Jeśli tak, to napisz u mnie na blogu, że już zaobserwowałaś i ja też zaobserwuję twój ;>)

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za szczere komentarze
♥ Dziękuje jeśli przeczytałeś całego posta
♥ Nie robię obs za obs, wolę prawdziwych obserwatorów
♥ Wejdę na blogi w komentarzu, ale zaobserwuje jeśli wpadną w mój gust :)