Ci fajni :) obserwatorzy

niedziela, 28 grudnia 2014

♥What I got for christmas 2014♥


Cześć Wszystkim! 
Wigilia i święta były 4-3 dni temu więc postanowiłam że najwyższy czas zrobić post o tym co dostałam na święta, chce też powiedzieć że nie próbuje się chwalić tym co dostałam w żaden sposób ale się bardzo cieszę za to co dostałam :) 
Jak wam minęły święta? Dla mnie te święta były bardzo krótkie i nie czułam ducha świąt ani trochę, 2 dni temu zaczął padać śnieg w Leeds ale to co zostało to tylko lód na trawniku, jedyna rzecz za którą będę tęsknić to lampki które mam na cały pokój, choinka i świąteczna kolekcja w LUSH, której nie zdążyłam kupić dla siebie ale kupiłam dla moich koleżanek. 

A więc to są rzeczy które dostałam w tym roku :) 

Prezenty od moich rodziców:
 Dostałam od moich rodziców 
♥The sims 4(wspólny prezent) 
♥Pudełko cukierków 'Quality Street'
 ♥Piżamę Harrego Pottera
♥Skarpetki 2 domów Hogwartu; Hufflepuff i Gryffindor (skarpetki są już w praniu) 
 i
♥30 funtów (150 zł) giftcard do sklepów z ciuchami
nie spodziewałam się takich prezentów ale jestem bardzo szczęśliwa że je dostałam :)

Prezent od mojej siostry
 Od mojej siostry Kasi, dostałam jeden prezent ale bardzo wyjątkowy(według mnie) dostałam Victoria Secret Love Spell Shimmer body spray, pachnie on jak fanta fruit punch♥  jego zapach to Wiśnia i Brzoskwinia.

Prezenty od moich koleżanek:
Od Karoliny dostałam bardzo fajne rzeczy i bardzo jej za to dziękuje :)
Dostałam
♥Ramkę 'laugh' z collagem zdjęć które mieliśmy razem z nią i Kasią c: (wspólny prezent)
♥Eye liner i ferrero roche (zapomniałam zrobić zdjęcia)
♥Wiśniowe masło do ciała - Nspa
♥Waniliowy Body spray

 Od Millie dostałam też nspa bodyspray ale tym razem o zapachu mango :)

Od Dagmary dostałam wielką ramkę z wspólnym zdjęciem na którym jestem ja, Dagmara i Kasia :) 

Dostałam też 30 funtów (150 zł)
i w szkole na ostatni dzień dużo dzieci dostało prezent od takiego nauczyciela, moje imię zostało wylosowane i dostałam wielki kupek z kakaem i piankami w środku (Wypiłam gorąca czekoladę :D) 
Nie zrobiłam też zdjęć mięciutkich skarpetek które dostałam od moich koleżanek Grace i Natashy, i to by było na tyle :) Pierwszy raz w życiu dostałam tyle rzeczy i jestem bardzo szczęśliwa.

♥A wy co dostaliście na święta?♥

 




21 komentarzy:

  1. wspaniałe prezenty! ja w tym roku mało prawie nic nie dostałam więc nie ma się czym chwalić ;)
    http://eerie-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. jeju też bym chciała dostać Sims4 <3
    nataliexbrunette.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne prezenty dostałaś :D
    Dziękuję za obserwację na moim blogu. Również obserwuję i zapraszam ponownie do siebie :D
    http://kingas1blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne prezenty :) Zazdroszczę piżamy i skarpetek, nie wiesz moze za jakiego sklepu? Niedługo jadę do Anglii, wiec bym kupiła :D
    U mnie Giveaway, serdecznie zapraszam :)
    GIVEAWAY KLIKKlik

    OdpowiedzUsuń
  5. też dostałam simsy, fajnie że wróciłaś na bloga. bardzo mi się podoba ta ramka z napisem laugh ! ;) thesandie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. heii śliczne te ramki!! Tęz bym taką chciała, założyłam bloga gdzie reklamuję inne blogi może skorzystasz? http://reklamujemyblogi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. wow zazdroszcze prezentow ja dostalam czekolade i 60 zl i chce sobie kupic the sims 3

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne prezenty dostałaś ja dostałam pieniądze :)
    Zapraszam do mnie http://adtadtadta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne prezenty! :) Świetna piżamka.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  10. Super prezenty, super piżamka zazdroszczę, a wygląd bloga jeszcze bardziej super
    zapraszam
    kira-owczarek-niemiecki.blog.pl
    liczę że zostawisz komentarz

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne prezenty:)
    Ja dostała ubrania i pieniądze, a teraz czekam na główny prezent, który ma przyjść dopiero po nowym roku:)

    http://1blacky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. No to widzę, że prezenty trafiły w twój gust :)
    Strasznie mi się podoba ten kubek różowe ♥


    MÓJ BLOG - klik -

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za szczere komentarze
♥ Dziękuje jeśli przeczytałeś całego posta
♥ Nie robię obs za obs, wolę prawdziwych obserwatorów
♥ Wejdę na blogi w komentarzu, ale zaobserwuje jeśli wpadną w mój gust :)