Ci fajni :) obserwatorzy

piątek, 29 sierpnia 2014

Szalone simy, Szalone historie

Cześć wszystkim! Dzisiaj znów miałam natchnienie na nowy post tym razem coś innego i chyba nie spotykanego na innych blogach, chciałabym w tym poście porozmawiać z wami o simsach, bo jak niektórzy wiedzą za 6 dni wychodzą The sims 4!
 

      Simsy interesowały mnie odkąd byłam bardzo mała, ja i moja siostra wraz 
z naszą o rok starszą koleżanką zawsze w wakacje patrzałyśmy się jak  ona gra w the sims 2 i początek the sims 3, i zawsze chciałam sama  posiadać te gry, pamiętam jak 2 lata temu dostałam sims 2 i grałam w nię na starym komputerze moich rodziców który jeszczę jakimś cudem chodzi ;) 

Rok temu zaczełam oglądać serię simsową na youtubie znanej gamerki Marykateanplay którą pewnie dużo osób zna, dzięki Mary dostałam nowy laptop który ma wejście na płyty i więcej niż 15cm długości! :o dostałam też the sims 3, nie wierzyłam że dzięki jakiemuś serialowi na youtubie rodzice by mi kupili najnowszy laptop sony żeby grała w the sims 3 które nie działało na ich starym komputerze. 
 W  tej chwili posiadam 7 dodatków i 3 akcesoria do The sims 3, 5 dodatków dostałam od moich dalszych kuzynek♥ 
 

Wiem że to jest nietypowy wpis na bloga ale gra w simsy to jest najlepsza gra , nie jest to sponsorowany wpis ale wpis o moim hobby, i jeżeli was zachęciłam do kupienia the sims 4 lub 3 , jestem dumna xd bo ta gra jest warta tych 60 lub 100 zł. Niedawno dostałam też demo do the sims 4, bardzo fajne nowe opcje, wybiera się chód dla twojego sima , koniec z suwakami, Ale niestety koniec też z mapą na całe miasto, małymi dziećmi i basenami ...
 
Dzięki za czytanie tego trochę długiego posta, i mam dla was prośbę jeśli chcecie post Q&A to napiszcie w komentarzach parę pytania które chcielibyście żebym odpowiedziała w następnym poście którym będzie Q&A , jeżeli dostane pytania.

Do następnego posta , pa pa ♥♥♥

6 komentarzy:

  1. Interesujący Blok Aniu, miło się czyta
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny ten blog, będę zaglądać tu regularnie! Bardzo fajny i interesujący post! :) ♥

    Zapraszam: (mam nadzieję, że odwdzięczysz się komentarzem)
    OLIWIA-BLOGG.BLOGSPOT.COM (KLIK) ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również uwielbiam simsy, jest to jedna z moich ulubionych gier :P
    Co powiesz na wzajemną obserwację ?
    http://anne-cucito.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Helulu bestie fwend🙋😏👌🙋

    OdpowiedzUsuń
  5. Też uwielbiam simsy! :D Grałam w nie kiedyś godzinami!! :D Teraz nadal lubię chodz mam na to coraz mniej czasu :( Ciekawy post i blog: slateg zaczynam obserwowac:D

    Zapraszam również do mnie, zaobserwuj proszę jeśli Ci się spodoba :)
    http://patrycjaleto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za szczere komentarze
♥ Dziękuje jeśli przeczytałeś całego posta
♥ Nie robię obs za obs, wolę prawdziwych obserwatorów
♥ Wejdę na blogi w komentarzu, ale zaobserwuje jeśli wpadną w mój gust :)