Ci fajni :) obserwatorzy

środa, 27 sierpnia 2014

♥Nail Art♥

Cześć wszystkim, w tym poście chciałabym napisać o malowaniu paznokci, i kilku moich "dziełach" nie są najlepsze ale dopiero dostałam dotting tool z pędzelkiem. Często oglądam filmiki na instagramie o sztukach tak zwanego nail art. Od kiedy wróciłam cały czas malowałam paznokcie miałam już kwiatki z diamencikami i puzzle. 

Moje ulubione to były oczywiście puzzle bo już bardziej umiałam się posługiwać pędzelkiem i dotting toolem. 

krok po kroku 
jigsaw nail art :
1. pomaluj cały paznokieć lakierem(oczywiście nie przezroczystym)
2. Kiedy wyschnie ci lakier, pomaluj linie na środku paznokcia w dół.
3.Pomaluj linię na środku paznokcia aby były cztery kwadraty
4. pomaluj dwa kwadraty innym lakierem i poczekaj aż wyschną (pamiętaj tylko żebyś nie pomalował kwadratów które są obok siebie.
5. I za pomocą dotting tool albo wsuwki namaluj kropki tak aby połączyć te puzzle 

krok po kroku 
flowers nail art:
1. pomaluj cały paznokieć jasnym kolorem
2. Kiedy całkowicie wyschnie używając dotting tool lub wsuwki namaluj 5 kropek i je złącz na środek siębie następnie daj na środek kwiatków brokat.
3. Aby namalować liście namaluj jasnym zielonym paski pędzelkiem a następnie ciemniejszym zielonym.
To by było na tyle, dziękuje za czytanie tego posta, i jeśli chcecie więcej postów w tym stylu dajcie znać. 
Zapraszam też na te blogi:

8 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podobają puzzle :) Dzięki za reklame:)
    www.kasiaandblue.blogspot.co.uk ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobaja mi sie pazurki :-D

    Co powiesz na wspolna Obserwacje?
    Daj znac u mnie ;-)

    http://cudazwlosow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post ; )
    I dzięki za porady dotyczące paznokci ; )
    http://miinka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne stylizacje paznokci! Zawsze żałuję, że ja sama nie potrafię sobie takich ładnych "pazurów" zrobić- jak się zabieram za malowanie, od razu ręce mi się trzęsą :))

    Co powiesz na wspólną obserwację? ;)
    stylstynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za szczere komentarze
♥ Dziękuje jeśli przeczytałeś całego posta
♥ Nie robię obs za obs, wolę prawdziwych obserwatorów
♥ Wejdę na blogi w komentarzu, ale zaobserwuje jeśli wpadną w mój gust :)