Ci fajni :) obserwatorzy

sobota, 10 stycznia 2015

♥Believe in yourself♥

Cześć!

Jest sobota więc pisze kolejnego posta, nie zaplanowałam nic na ten tydzień ale parę godzin temu obejrzałam wideo Random Chit Chatter i postanowiłam że napisze o czymś podobnym, Sylwia bardzo mnie zmotywowała by znowu być zdrowym i ćwiczyć.

Parę miesięcy temu zaczęłam chodzić na siłownie ale przez zimę nie chodziłam bo było zbyt ciemno aby wracać na nogach z siłowni na nogach o 17:00-18:00. I przez ten czas straciłam ochotę być zdrowym i się odżywiać, w lato było wiele lepiej bo mój brat mi pozwalam albo pić wodę albo naturalne soki np sok z trawy cytrynowej i z marchewkami, mniam.

Więc, pomyślałam czemu znów nie mogę się tak odżywiać i zamiast jedzenia czipsów, czekolady i picia napojów, będę jeść więcej owoców i będę znów pić wodę, naturalne zdrowe soki. A jeśli chodzi o moją wagę to nie chce się odżywiać by schudnąć ale aby być zdrowsza.

1. Healthy food/ Zdrowe jedzenia
 Prawie na co dzień oglądam youtuberki/ youtuberów którzy są bardzo zdrowi i przyrządzają sobie zdrowe przekąski, np jeśli ktoś tu ogląda Niomi Smart i Marcusa Butlera, oni są jednymi z najbardziej zdrowych youtuberów których znam, zawsze na śniadanie jedzą zdrowe kanapki, owoce, warzywa i piją smoothies. 

Na pewno, wypicie takiego smoothie zrobionego z avocado, mango i innych owoców lub warzyw jest lepsze niż Coca Cola albo napoje energetyczne, pomaga o wiele naszej cerze, naszemu ciału i umysłowi. 

2.
Water/ Woda


Po drugie, na pewno będę chciała zacząć brać butelkę wody ze sobą do szkoły i będę próbować pić litr wody codziennie.  W szkole na szczęście możemy sobie napełnić pustą butelkę wodą kiedy chcemy za darmo więc będę brać butelkę wody do szkoły :) 

 3.
 Fashion idols/ Idole mody

Każdy ma tą gwiazdę do której spogląda i chce wyglądać jak ona, albo bierze inspiracje z tego co noszą,jak się malują albo jaką mają fryzurę
Emma Watson w magazynie ELLE 2014
 Emma Watson(2014)
 Twiggy(1960)

Moimi idolkami są Emma Watson i Twiggy. Zawsze można sobie dać cel by na przykład mieć sylwetkę jak Twiggy albo żeby mieć taką zdrową twarz? Jak Emma Watson, to są moje cele 'goals' i też chce się ubierać jak Twiggy i Emma Watson :) Bardzo lubię styl vintage i Emma Watson jest bardzo inspirująca i piękna.

Mam nadzieje że te 3 motywujące 'punkciki' zmotywowały was chociaż trochę:) Do następnego posta!
 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
zdjęcia z tego tygodnia, co tam u mnie?

 1. Moja ulubiona piosenka Green Day Boulevard of broken drams 2. Jedna z najlepszych piosenek 5SOS- English love affair 3. Jedna z moich ulubionych piosenkek Lany Del Rey- Blue Jeans
 1. 'selfie' z Sophią i Grace z dzisiaj 2. Bluzka Slytherinu i Hufflepuffu które dziś kupiłam 3. Urban Outfitters chill out room z książkami i płytami winylowymi
 
1. Cover American Idiot- 5SOS 2. Moja ulubiona piosenka 5SOS- Daylight 3. Nowy zakup- Zoella Soak Opera

1 komentarz:

♥ Dziękuje za szczere komentarze
♥ Dziękuje jeśli przeczytałeś całego posta
♥ Nie robię obs za obs, wolę prawdziwych obserwatorów
♥ Wejdę na blogi w komentarzu, ale zaobserwuje jeśli wpadną w mój gust :)